مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 13:482019-06-27ورزشي

شهرداری بوشهر درباره اجرای برنامه های ضدفرهنگی پاسخگو باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان خواهر انقلابی بوشهر در نامه ای خطاب به امیری، شهردار بوشهر در واکنش به اجرای برنامه های ضدفرهنگی از سوی این مجموعه اعلام کردند: - جمعی از دانشجویان انقلابی بوشهر طی نامه ای به شهردار درباره برگزاری برنامه های ضدفرهنگی توضیح خواستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان خواهر انقلابی بوشهر در نامه ای خطاب به امیری، شهردار بوشهر در واکنش به اجرای برنامه های ضدفرهنگی از سوی این مجموعه اعلام کردند: به عنوان نماینده زنانِ انقلابی بوشهر خواستار آن هستیم که سعیدی، مسئول موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، 7 تیرماه در جمع نمازگزاران حاضر در مصلی نماز جمعه حضور یابد و پاسخی واضح و قانع کننده به افکار عمومی دهد.

در بخشی از این نامه آمده است:همانطور که مستحضرید طی برگزاری جایزه ادبی دوسالانه بوشهر که از 19 تا 23 خرداد برگزارشد، شاهد هنجارشکنی عده ای تحت سکان داری موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر بوده ایم.

با توجه به دلسوزی دانشجویان خواهر انقلابی بوشهر جهت بازیچه قرار گرفتن فرهنگ و ادب استان به دست سیاسی کاری های عده ای و مماشات حضرتعالی با این اتفاق و عدم پاسخ صریح و قابل قبول از سوی مسئول مربوطه، اکنون ما به عنوان نماینده زنانِ انقلابی بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بوشهر درباره اجرای برنامه های ضدفرهنگی پاسخگو باشد

شهرداری بوشهر درباره اجرای برنامه های ضدفرهنگی پاسخگو باشد