مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 13:282019-06-27اقتصادي

به دنبال حضور پر رنگ تر در بازارهای میگوی چین و روسیه هستیم


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به سرعت در حال سرمایه گذاری در زمینه پرورش میگو در سراسر کشور هستیم، اظهار کرد: امسال بالغ بر یک هزار و 800 هکتار توسعه کشت پرورش میگو صورت می گیرد.

- محمود حجتی در حاشیه بازدید از سایت های پرورش میگو در شهرستان جاسک در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: امروز یکی از لحظه های فراموش نشدنی دوران خدمتم را سپری کردم که بخش خصوصی در محلی که نه جاده ای نه برقی، سایت 350 هکتاری را احداث کرده با سرمایه سنگین که امروز 150 هکتار آن به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: به واقع این ظرفیت ها را خداوند در اختیار استان قرار داده و اکنون از غفلت خارج شده و کارآفرینان و سرمایه گذاران در حال ورود به این بخش هستند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از اینکه بومیان منطقه در این صنعت ورود کرده اند باید به خود ببالیم، خاطرنشان کرد: امسال بالغ بر یک هزار و 800 هکتار توسعه کشت پرورش میگو صورت می گیرد و امیدوارم شاهد تحولی اساسی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه پرورش میگو در سال 92 نزدیک به 12 هزار تن بود که سال 97 به نزدیکی 50 هزار تن رسید، ابراز کرد: به سرعت در حال سرمایه گذاری در زمینه پرورش میگو در سراسر کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حضور پر رنگ تر در بازارهای میگوی چین و روسیه هستیم

به دنبال حضور پر رنگ تر در بازارهای میگوی چین و روسیه هستیم