مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 11:332019-06-27حوادث

واکنش سخنگوی ناجا به ماجرای پارک پلیس


سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای پارک پلیس گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالبا به صورت هدفمند و هدایت شده منتشر می شود، - نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد نوریان در واکنش به کلیپ منتشره شده از اتفاق رخ داده در پارک پلیس تهرانپارس اظهار کرد: عصر روز یک شنبه (یکم تیرماه) طی تماس شهروندان از طریق سامانه 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتارهای نامتعارف چند نفر در پارک پلیس تهرانپارس، عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد سه پسر و دو دختر جوان با حالتی غیرطبیعی به رفتارهای نابهنجار و آسیب زا، اقدام کردند؛ به گونه ای که توجه همگان را جلب کرد و همین عامل موجب نگرانی و تماس شاهدان ماجرا با پلیس شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس ابتدا به صورت محترمانه، افراد مذکور رابه آرامش و رعایت شئون اخلاقی دعوت کردند اما آن ها عکس العمل بسیار نامتعارف توام با فحاشی و تعرض به پلیس داشتند.

سردار نوریان با اشاره به بی توجهی به هنجار و قبح شکنان به تذکرات پلیس ادامه داد: در تداوم رفتارهای نامتعارف، این افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی ناجا به ماجرای پارک پلیس

واکنش سخنگوی ناجا به ماجرای پارک پلیس