مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 10:032019-06-27سياسي

«تحول به نفع مردم» ؛ عنوان شماره 190 هفته نامه خط حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب در دیدار با رییس و مسئولان قوه ی قضاییه، بر تحول در قوه قضاییه تاکید کردند که خط حزب الله در سخن هفته ی این شماره ی خود به این دیدار و بیانات رهبر انقلاب در این دیدار پرداخته است.

- همچنین به مناسبت ترور نافرجام رهبر انقلاب در سال 1360، خط حزب الله در روایت هفته ی خود وقایع آن روزها را مورد بررسی قرار داده است.

سایر بخش های نشریه که خواندن آنها توصیه می شود نیز به شرح زیر است: - ایده ی اصلی حزب جمهوری اسلامی چه بود؟ / پرسش و پاسخ - امام صادق (ع) مرد تشکیلات بود / انسان 250 ساله - شهید بهشتی در مقابل دستور امام سکوت می کرد / عکس نوشت - بهترین کسانی که در جوّ تبلیغات دشمن ایستاده اند، بانوان اند / خانواده ایرانی - وعده ی حق خدا / کلام امام - مذاکره فریبی بیش نیست / برش دیدار - چنین جلساتی برای ما جز بهترین ساعت ها و لحظه ها بود / خاطرات رهبری - تعداد جوان های مؤمن و پرانگیزه چندین برابر اول انقلاب است / حزب الله این است طبق رسم هفتگی خط حزب الله، شماره ی 190 این هفته نامه نیز به ارواح طیبه شهدای بمباران شیمیایی شهر سردشت تقدیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحول به نفع مردم» ؛ عنوان شماره 190 هفته نامه خط حزب الله

«تحول به نفع مردم» ؛ عنوان شماره 190 هفته نامه خط حزب الله