مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 09:182019-06-27سياسي

تعمیرات 12 فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس


طبق توافق صورت گرفته با شرکت ملی نفتکش، قرار است تا پایان سال جاری 12 فروند کشتی از شرکت ملی نفتکش ایران در مجتمع کشتی سازی بندرعباس تعمیرات خود را انجام دهند.

- استاندار هرمزگان گفت: طبق توافق صورت گرفته با شرکت ملی نفتکش، قرار است تا پایان سال جاری 12 فروند کشتی از شرکت ملی نفتکش ایران در مجتمع کشتی سازی بندرعباس تعمیرات خود را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی پس از دیدار با کاپیتان نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، عنوان کرد: با توجه به توانمندی هایی که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس دارد و وجود نیروی انسانی و امکانات کارآمد و باور به انجام کارهای بزرگ در این مجموعه، جلسات متعددی با دو مجموعه شرکت ملی نفتکش و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه سفارشات ساخت و تعمیرات کشتی به ایزوایکو داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران تعمیرات کشتی های این مجموعه در مجتمع کشتی سازی بندرعباس آغاز شد و تاکنون 5 کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش در ایزوایکو تعمیر شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از روز گذشته (پنجم تیرماه) نیز تعمیرات ششمین کشتی شرکت ملی نفتکش ایران که یکی از بزرگترین کشتی های این شرکت و حتی از بزرگترین کشتی های نفتکش در دنیا محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات 12 فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس

تعمیرات 12 فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس