مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 04:032019-06-27دانش

سکه هایی که بلای جان دانشگاه آزاد شد/ تکلیف سهمیه کنکور مناطق سیل زده مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- امیروجدانی نیا، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از انتشار 12 جلد کتاب به نام 12 شهید دانشجو خبرداد.

وی گفت: این 12 کتاب به نام 12 دانشجو، از دوازده استان کشور است که شمال استان های، یزد، ابرز، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و .

می شود.

محدودیت ارزی تاثیری در کاهش 50 درصدی اعزام به یونیورسیاد نداشت منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت های سی امین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان در ایتالیا که امروز در وزارت علوم برگزار شد، با توصیه به دانشجویان اعزامی گفت: اعتماد به نفس و خودباوری داشته باشند، همچنان که نماینده به حق مردم ایران هستند.

وی افزود: تعداد ورزشکاران و تیم ها توسط وزارت علوم تعیین شده و در این انتخاب بیشتر موفقیت تیم ها و افراد مدنظر قرار گرفته است.

وام دانشجویی دانشگاه پیام نور بیش از 2 برابر می شود رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اهمیت وام شهریه دانشجویی گفت: هفته آینده برای تسهیل وام شهریه دانشجویی با یک بانک جدید تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه هایی که بلای جان دانشگاه آزاد شد/ تکلیف سهمیه کنکور مناطق سیل زده مشخص شد

سکه هایی که بلای جان دانشگاه آزاد شد/ تکلیف سهمیه کنکور مناطق سیل زده مشخص شد