مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 00:582019-06-26بين الملل

ابوالفتح: ترامپ تاثیرگذاری ظریف در عرصه بین الملل را برنمی تابد


یک کارشناس مسایل آمریکا درباره احتمال تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این اقدام احتمالی آمریکا می تواند برای کوتاه کردن صدای آقای ظریف در صحنه بین الملل و افکار عمومی جهان یا محدود کردند حساب های کاربری ایشان در فضای مجازی از جمله .

- یک کارشناس مسایل آمریکا درباره احتمال تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این اقدام احتمالی آمریکا می تواند برای کوتاه کردن صدای آقای ظریف در صحنه بین الملل و افکار عمومی جهان یا محدود کردند حساب های کاربری ایشان در فضای مجازی از جمله در فیس بوک و توییتر باشد و در نهایت تلاشی است برای منزوی کردن وزیر خارجه ایران.

امیرعلی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا درباره تحریم های اخیر آمریکا در واکنش به سرنگونی پهپاد این کشور در آب های ایران اظهار کرد: هدف آمریکا از این تحریم ها به حداکثر رساندن فشارهای حداکثری است.

ترامپ هر آنچه در توانش است می تواند انجام دهد از اقدامات سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی و غیره و از این که این اقدامات از لحاظ حقوق بین الملل مورد تأیید نیست، نگرانی ندارد.

از این رو خیلی نمی توان بر روی اقدامات ترامپ حساب باز کرد یا انتظار اقدامات و تصمیمات منطقی و در چارچوب عرف بین الملل داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفتح: ترامپ تاثیرگذاری ظریف در عرصه بین الملل را برنمی تابد

ابوالفتح: ترامپ تاثیرگذاری ظریف در عرصه بین الملل را برنمی تابد