مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 17:032019-06-26پزشكي

دوره پسادکتری «پزشکی روان تنی» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دوره پسادکتری پزشکی روان تنی برنامه ای در جهت رشد مهارت های درمانی، - دوره پسادکتری پزشکی روان تنی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود دومین دوره پسادکتری آموزشی، پژوهشی پزشکی روان تنی (سایکوسوماتیک) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دوره پسادکتری پزشکی روان تنی برنامه ای در جهت رشد مهارت های درمانی، مدیریتی و پژوهشی در حوزه پزشکی روان تنی است.

این برنامه رویکردی سیستمی به سلامت و درمان است و سعی در فراهم آوردن زبانی مشترک برای درمانگران در راستای تحقق یک الگوی زیست روان اجتماعی در نظام خدمات سلامت دارد.

این دوره بر مبنای برنامه سطح 2 آموزش پزشکی روان تنی دانشگاه فرایبورگ است که با نظر به نیاز های جامعه ایران تکمیل و بومی سازی شده است.

این طرح بر پایه تفاهم نامه سه جانبه برگزاری دوره پسادکتری پزشکی روان تنی در ایران، میان گروه پزشکی روان تنی دانشگاه فرایبورگ آلمان، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یک مؤسسه علمی تحقیقاتی از تاریخ چهاردهم می 2014 میلادی تاکنون در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره پسادکتری «پزشکی روان تنی» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

دوره پسادکتری «پزشکی روان تنی» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود