مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 15:382019-06-26حوادث

جان باختن سالانه نیم میلیون نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در جهان


مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد بر سیاست گذاری و همکاری بین المللی برای یافتن راه حل های مبتنی بر شواهد و تحقیق و تحلیل در مبارزه با سوءمصرف مواد تاکید کرد و گفت: - سوء مصرف مواد هر ساله جان بیش از نیم میلیون نفر را در جهان می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوری فدوتوف همزمان با روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد و قاچاق مواد مخدر با بیان این که سو ء مصرف مواد یک مشکل پیچیده در میانه راه مسائل اجتماعی، امنیت و بهداشت عمومی است گفت: این مشکل قربانیان سنگینی در خانواده ها و جوامع می گیرد و هر ساله منجر به مرگ بیش از نیم میلیون انسان می شود.

وی با بیان این که روز جهانی مبارزه با سوءمصرف و قاچاق غیرقانونی مواد مخدر بر این بحران قابل پیشگیری و بر جستجوی جهانی برای یافتن پاسخ های موفق و پیشرفته تاکید می کند افزود: جامعه بین الملل مصمم به مقابله با مشکل مواد مخدر در جهان است و در اعلامیه وزرا که در اجلاس کمیسیون مواد مخدر در وین در ماه مارس امسال اتخاذ شد، بار دیگر بر این مهم تاکید کرد.

مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد با اشاره به این که برای مؤثر بودن به رویکردهای جامع نیاز است تصریح کرد: راه حل های یکپارچه تنها زمانی ممکن هستند که نهادهای منصف و بشردوستانه عدالت کیفری، بهداشت و مددکاری اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن سالانه نیم میلیون نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در جهان

جان باختن سالانه نیم میلیون نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در جهان