مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 15:032019-06-26اقتصادي

تور بالی؛ هر آنچه باید در مورد سفر به بهشت خدایان بدانید


بالی جزیره ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پلیکان پرواز سفر، بالی همچون جزایر دیگر اندونزی با پیوند دادن دو اقیانوس آرام و هند خود از آب و هوای منحصر به فردی برخوردار شده که باعث شده در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار گیرد.

جمعیت این جزیره حدود 3 میلیون نفر بوده که اکثراً ساکنان اندونزی هستند اما در سال های اخیر به دلیل رشد فزاینده صنعت توریست مهاجران بسیاری از استرالیا و اروپا در این جزیره سکنی گزیده و مشغول به کار و زندگی هستند جاذبه های گردشگری و توریستی اندونزی بالی جزیره بالی پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری است.

در جزیره بالی کیلومترها سواحل شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشان های فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است.

از این رو می توان علت اصلی تأسیس پارک ملی بالی برات را فهمید.

اما برای بیشتر بازدیدکنندگان جاذبه های بالی در فرهنگ گوناگون و پیچیده آن نهفته است٬ که شامل معابد و قصرهای خیره کننده، موسیقی گاملان و رقص های سنتی است که از حماسه های هندو مانند: رامایانا الهام گرفته شده همچنین صنعتگران بالی بیشتر به خاطر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور بالی؛ هر آنچه باید در مورد سفر به بهشت خدایان بدانید

تور بالی؛ هر آنچه باید در مورد سفر به بهشت خدایان بدانید