مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 14:332019-06-26سياسي

بم، میناب، تربت حیدریه، یاسوج و طبس سینمادار می شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی از اجرایی شدن طرح سینما «امید» در 6 شهر از 6 استان خبر داد و گفت: هدف ما در سالجاری این است که طرح پردیس سینمایی امید را در 20 شهر پر جمعیت فاقد سینما در 20 استان کشور با مشارکت شهرداری ها اجرا کنیم.

- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی از اجرایی شدن طرح سینما امید در 6 شهر از 6 استان خبر داد و گفت: هدف ما در سالجاری این است که طرح پردیس سینمایی امید را در 20 شهر پر جمعیت فاقد سینما در 20 استان کشور با مشارکت شهرداری ها اجرا کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، حیدری خلیلی با بیان اینکه سال گذشته 6 شهر از 6 استان کشور را به عنوان پایلوت برای این طرح انتخاب کردیم اظهار کرد: شهر ایلام در استان ایلام ، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، گناوه در بوشهر، بانه در کردستان، ماکو در آذربایجان غربی و اندیمشک در خوزستان که امضای تفاهم نامه و انتخاب زمین در همه موارد انجام شد و در مرحله تهیه نقشه و طراحی سازه و انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی ادامه داد: میناب در هرمزگان، تربیت حیدریه در خراسان رضوی، یاسوج در کهکیلویه و بویراحمد ، بم در کرمان، طبس درخراسان جنوبی از جمله شهرهایی هستند که شهرداری های آنها اعلام آمادگی کردند و طی هفته آینده سفرهایی به این شهرها خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم، میناب، تربت حیدریه، یاسوج و طبس سینمادار می شوند

بم، میناب، تربت حیدریه، یاسوج و طبس سینمادار می شوند