مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 14:132019-06-26سياسي

برای ریشه یابی علت چالش های شهری و درمان آنها به دنبال حکیمان شهری باشیم


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های متعدد فنی و عمرانی در شهرها نتوانسته مشکلات شهرها را رفع کند، - گفت: امروز باید به دنبال حکیمان شهری باشیم تا به جای توجه به معلول ها، علت های اصلی عارضه ها و بیمارهای شهرها را درمان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به مشکلات امروزه شهرهای بزرگ، به ویژه کلانشهرها، باید به جای شهرداران سازه ای و شهرسازی صرف به دنبال حکیمان شهری بوده تا بتوانند با ریشه یابی علت های اصلی چالش های شهری به دنبال راه درمان برای آن باشند.

وی با اشاره به روز جهانی بیابان زادیی و شعار سال 2019 با عنوان بیایید آینده را با هم سبز کنیم گفت: متاسفانه نیازهای بی پایان انسان به دلیل توسعه طلبی و عطش در دستکاری طبیعت باعث شده تا به جان زمین افتاده و تمام عناصر حیاتی آن از جمله آب، خاک، هوا، جنگل و دشت ها را از بین ببریم.

جمالی نژاد با اشاره به عدم مستثنی شدن شهرها از این مقوله افزود: شهرنشینان نیز دخالت و تصرفات بسیاری در طبیعت شهرها داشته که به تبع آن از گذشته های دور، دلسوزانی که نگران به هم خوردن این چرخه های طبیعی و اکوسیستم بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ریشه یابی علت چالش های شهری و درمان آنها به دنبال حکیمان شهری باشیم

برای ریشه یابی علت چالش های شهری و درمان آنها به دنبال حکیمان شهری باشیم