مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:232019-06-26سياسي

سردار حاجی زاده: آمریکا جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (چهارشنبه) به منظور افتتاح پل منطقه سیل زده ماژین به ایلام سفر کرده است، - فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه طرح مباحثی همچون جنگ و سایه جنگ ساخته و پرداخته غرب است، گفت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (چهارشنبه) به منظور افتتاح پل منطقه سیل زده ماژین به ایلام سفر کرده است، در جمع خبرنگاران با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز فوق پیشرفته آمریکایی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند و یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط نیروی هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگان دیگری هم در منطقه قرار داشت، همین کار نیروی هوافضای سپاه را انجام می داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی ها طبق معمول به هشدار های فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: آمریکا جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد

سردار حاجی زاده: آمریکا جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد