مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 19:432019-06-25سياسي

رزمایش «آبی خاکی» هوانیروز در اصفهان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان علی عفیف فرمانده هوانیروز اصفهان گفت: به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی خلبانان جوان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، - فرمانده هوانیروز اصفهان گفت: رزمایش آبی خاکی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان با حضور خلبانان جوان با موفقیت در دریاچه زایندرود جادگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان علی عفیف فرمانده هوانیروز اصفهان گفت: به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی خلبانان جوان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، رزمایش آبی خاکی بالگرد های شینوک هوانیروز در اصفهان برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری رزمایش های آبی خاکی، انتقال تجربیات از پیشکسوتان به خلبانان جوان است که بتوانند در ماموریت های آینده به درستی عمل کنند.

سرتیپ دوم خلبان عفیف تصریح کرد: امروز ما افتخار می کنیم، در این رزمایش از بالگرد هایی استفاده کردیم که در گذشته مشکلات فنی، آن ها را زمین گیر کرده بود و توسط کارکنان متخصص و فنی جوان باز آماد و به ناوگان هوانیروز اضافه شدند.

امیر سرتیپ دوم خلبان عفیف در ادامه افزود: برگزاری این نوع رزمایش ها علاوه بر افزایش تجربیات خلبانان جوان، موجب می شود در ماموریت های حوادث غیر مترقبه این خلبانان به آمادگی صددرصدی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «آبی خاکی» هوانیروز در اصفهان برگزار شد

رزمایش «آبی خاکی» هوانیروز در اصفهان برگزار شد