مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 10:082019-06-25فرهنگي

پخش کنندگان سینما از گیشه ی بهار گفتند / «سایه روشن»


در گیشه بهاری امسال سینماها، افزایش فروش داشتیم ودر عین حال که تعداد سینماها افزایش پیدا کرده اما تاثیری بر افزایش تعداد تماشاگر نداشته است.

- پخش کنندگان سینمایی معتقد هستند: در گیشه بهاری امسال سینماها، افزایش فروش داشتیم ودر عین حال که تعداد سینماها افزایش پیدا کرده اما تاثیری بر افزایش تعداد تماشاگر نداشته است.

البته در دنیا راه های مختلفی برای ترغیب مردم به تماشای فیلم ها در سینما وجود دارد اما ما تنها راهکارمان بلیت نیم بها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سینمای ایران در سه ماهه نخست سال با گردش مالی 114 میلیاردی و اکران 19 فیلم سینمایی در این سال توانست نسبت به سال گذشته عایدی بیشتری به این به اصطلاح صنعت وارد کند ولی در عین حال با توجه به آمار و اطلاعات موجود مخاطبان بیشتری را به سینما جذب نکرده است.

با این حال برای بررسی بیشتر شرایط پشت سرگذاشتن این فصل از سال در ادامه با برخی از پخش کنندگان و تهیه کنندگان گفت وگو داشتیم.

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه به طور کلی این سه ماهه شرایط خوبی داشتیم و به نسبت موفق عمل کرده ایم عنوان کرد: با توجه به آمار شاهد افزایش فروش در این فصل بودیم و به لحاظ تماشاگر حداقل کاهش مخاطب را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کنندگان سینما از گیشه ی بهار گفتند / «سایه روشن»

پخش کنندگان سینما از گیشه ی بهار گفتند / «سایه روشن»