مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:532019-06-25سياسي

لکه ننگ قضات رشوه گیر باید از دامن قوه قضاییه پاک شود


قوه قضاییه در موضوع رسیدگی به جرایم سیاسی، لازم است به گونه ای عمل کند که فعالان سیاسی احساس نکنند به مجرد اینکه حرفی بزنند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

- دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: قوه قضاییه در موضوع رسیدگی به جرایم سیاسی، لازم است به گونه ای عمل کند که فعالان سیاسی احساس نکنند به مجرد اینکه حرفی بزنند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت های دستگاه قضایی و عمده انتظارات مردم از قوه قضاییه چیست، اظها0ر کرد: از آنجا که آقای رییسی برخلاف گذشته که سایر روسای این قوه از بیرون انتخاب می شدند، از دل دستگاه قضایی در آمده اند، حتماً آشنایی شان با نیازها، آسیب ها و مشکلاتی که در این قوه وجود دارد، کافی است.

وی افزود: مهمترین مواردی که برای تسهیل امر قضاوت وجود دارد، مشکلاتی است که در دوره رسیدگی به پرونده ها انجام می شود و گاهی روند کندشدن شان آنقدر ادامه پیدا می کند که برخی از صاحبان حق، دار فانی را وداع می گویند و به حق خود نمی رسند؛ این از جمله موضوعاتی است که باید اراده ای برای حل آن از سوی ریاست قوه قضاییه دیده شود.

رئوفیان با بیان اینکه رییس قوه قضاییه درد این تشکیلات را می داند اما باید ببینیم چه درمانی برای آن تجویز می کند، اظهار کرد: نکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه ننگ قضات رشوه گیر باید از دامن قوه قضاییه پاک شود

لکه ننگ قضات رشوه گیر باید از دامن قوه قضاییه پاک شود