مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:482019-06-25اقتصادي

واگذاری کنترل کیفیت نقشه برداری طرح های عمرانی به بخش خصوصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود شفیعی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی هیدروگرافی (نقشه برداری دریایی) گفت: امروز بخش مهمی از تبادلات اقتصادی از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود و نقشه برداری دریایی در راستای ارتقای ایمنی حمل .

- رییس سازمان نقشه برداری کشور از واگذاری نظارت و کنترل کیفی پروژه های نقشه برداری طرح های عمرانی به شرکت های ذیصلاح در حوزه نقشه برداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود شفیعی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی هیدروگرافی (نقشه برداری دریایی) گفت: امروز بخش مهمی از تبادلات اقتصادی از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود و نقشه برداری دریایی در راستای ارتقای ایمنی حمل و نقل کشتی ها از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی افزود: امروزه علم هیدروگرافی ثابت کرده است که نقشه برداری دریایی صرفاً قرار نیست به دریانوردی ایمن کمک کند، بلکه ظرفیت های آن بسیار بیشتر بوده و هیدروگرافی هر نوع رابطه انسان با دریا اعم از مسائل زیست محیطی، حمل و نقل یا هر نوع بهره برداری دیگر را شامل می شود.

رییس سازمان نقشه برداری کشور ادامه داد: در این سازمان مدتی است که به دنبال تغییر نحوه نظارت بر پروژه های نقشه برداری طرح های عمرانی هستیم بر اساس ماده 11 قانون احکام دائمی کشور سازمان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کنترل کیفیت نقشه برداری طرح های عمرانی به بخش خصوصی

واگذاری کنترل کیفیت نقشه برداری طرح های عمرانی به بخش خصوصی