مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 08:432019-06-25حوادث

شکنجه کودک پنج ساله در کارواش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته خبری مبنی بر زندانی و شکنجه شدن کودکی در انباری یک ماشین شویی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد.

- خبر کوتاه بود و وحشتناک، کودک پنج ساله بی سرپرستی در یک کارواش در شهر بوشهر محبوس بوده و مورد آزار و اذیت جسمی و روانی قرار می گرفته است… به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته خبری مبنی بر زندانی و شکنجه شدن کودکی در انباری یک ماشین شویی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد.

خبر می رسد که اکنون کودک مورد شکنجه توسط مأموران نجات یافته و تحویل بهزیستی داده شده است.

کودک پنج ساله است، با آثار ضرب و جرح و شکنجه بر تن نحیفش، او حالا در بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است و اوقات سختی را می گذراند.

طبق گفته های شاهد ماجرا این پسربچه از ناحیه سر، دست و دندان دچار آسیب های جدی شده است.

اولین نقاشی این کودک پس از رهایی طرحی از خودش بوده که از سقف آویزان شده است…بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در خصوص این پرونده که در سایت این سازمان منتشر شده است بر حسب گزارش صورت گرفته به مرکز اورژانس اجتماعی 123 مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیرو های اورژانس اجتماعی بهزیستی با اخذ مجوز قضایی و با همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه کرده و با کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکنجه کودک پنج ساله در کارواش

شکنجه کودک پنج ساله در کارواش