مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 00:532019-06-24اقتصادي

گزارشی از قاچاق گندم به خارج نداشته ایم


معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که تاکنون بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن گندم از کشاورزان 25 استان کشور خریداری شده و گزارشی از قاچاق این محصول استراتژیک به خارج از کشور نداشته ایم.

- حسن عباسی معروفان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت گندم تا امروز بیش از سه میلیون و 600 هزار تن از این محصول استراتژیک را از کشاورزان 25 استان کشور خریداری کرده ایم و تاکنون بیش از 6 هزار میلیارد تومان معادل 92 درصد مطالبات کشاورزان را به آنها پرداخت کرده ایم و مابقی کشاورزان به محض تکمیل مدارکشان می توانند مطالباتشان را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کیفیت گندم های تولید شده امسال براساس ارزیابی های صورت گرفته یک درصد بیشتر از سال گذشته شده است، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود شیب خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده، به هیچ وجه صحت ندارد و اگر طی هفته گذشته حدود یک درصد کاهش نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشتیم، می تواند دلایلی همچون ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل داشته باشد اما هم اکنون کشاورزان هیچ مشکلی برای فروش گندم هایشان به دولت ندارند.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه براساس گزارش های موجود و خرید حدود 250 هزار تن دانه روغنی تاکنون، پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از قاچاق گندم به خارج نداشته ایم

گزارشی از قاچاق گندم به خارج نداشته ایم