مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 23:132019-06-24اقتصادي

تجهیزات منابع طبیعی کردستان پاسخگوی مقابله با اطفای حریق نیست


مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان، با اعلام اینکه تجهیزات تخصیص یافته به مبحث اطفاء حریق، نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است، اما هنوز پاسخگوی نیاز مراتع موجود استان نیست، - گفت: امسال 86 تیم اطفاء حریق در روستاها ساماندهی شده اند.

سعدی نقشبندی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال آتش سوزی ها از 10 خردادماه آغاز شد، اظهار کرد: طی سال جاری تاکنون در 33 روستای سطح کردستان، در مساحتی به میزان 122 هکتار مرتع و 2.

6 هکتار جنگل آتش سوزی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به بارش های پربار بهاره و پوشش گیاهی انبوه احتمال وقوع آتش سوزی ها در سطح مراتع و جنگل ها در همه شهرستان های کردستان بیشتر است، افزود: شهرستان های مریوان و بانه به علت پوشش گیاهی و جنگلی زیاد نسبت به سایر شهرستان ها، بیشترین مناطق مستعد آتش سوزی هستند.

مدیرکل منابع طبیعی کردستان، از مشارکت 98 درصدی مردم در راستای اطفا حریق در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار دلایل عمده آتش سوزی ها انسانی اعلام شده است و تاکنون هیچ دلیل غیر عمدی در مسیرهای مرتبط گشت و کنترل محسوس و غیر محسوس گزارش نشده است.

وی مشارکت مردمی را مهم ترین عامل مقابله و پیشگیری از آتش سوزی ها ذکر و تصریح کرد: تجربه نشان داده است، در هر کجا بهره برداران عرفی داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات منابع طبیعی کردستان پاسخگوی مقابله با اطفای حریق نیست

تجهیزات منابع طبیعی کردستان پاسخگوی مقابله با اطفای حریق نیست