مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 19:332019-06-24سياسي

تاثیر اندازه شناسی در داستان پهپاد آمریکایی


یازدهمین همایش روز جهانی اندازه شناسی با حضور مسئولین، مدیران، دانش پژوهان وعلاقه مندان این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

- در مراسم یازدهمین همایش روز جهانی اندازه شناسی اظهار شد تاثیر اندازه شناسی در داستان پهپاد آمریکایی یازدهمین همایش روز جهانی اندازه شناسی با حضور مسئولین، مدیران، دانش پژوهان وعلاقه مندان این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیین افتتاح یازدهمین همایش روز جهانی اندازه شناسی که صبح امروز (دوشنبه، سوم تیرماه) در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دکتر موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف گفت: دانشگاه ها می توانند با پتانسیل علمی خود در حوزه استاندارد همکاری های مؤثری داشته باشند.

وی با اشاره به تفاهم نامه این دانشگاه با سازمان ملی استاندارد افزود: این تفاهم نامه دو سال پیش امضا شد که در راستای آن همکاری مطلوبی بین دانشگاه صنعتی شریف و سازمان ملی استاندارد برقرار شده است.

موحدی ادامه داد: دانشگاه صنعتی شریف با ایجاد آزمایشگاه مرکزی کالیبراسیون و استاندارد و آزمون، نقش اساسی در اندازه گیری دارد و برای رسیدن به جایگاه مرجع در کشور و سطح جهانی نیازمند حمایت سازمان استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اندازه شناسی در داستان پهپاد آمریکایی

تاثیر اندازه شناسی در داستان پهپاد آمریکایی