مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:532019-06-24دانش

ستاد توسعه فناوری های فضایی و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه فناوری های راهبردی اولویت دار حوزه حمل و نقل و هوشمند سازی این صنعت پرکاربرد در کشور، - ستاد توسعه فناوری های فضایی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع ارتقای علوم بنیادین و هوشمند سازی صنعت حمل و نقل تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه فناوری های راهبردی اولویت دار حوزه حمل و نقل و هوشمند سازی این صنعت پرکاربرد در کشور، تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

تفاهم نامه همکاری با موضوع ارتقای علوم بنیادین و هوشمند سازی صنعت حمل و نقل بین ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) منعقد می شود.

این تفاهم نامه با هدف توسعه فناوری و زیست بوم دانش بنیان در حوزه صنعت حمل و نقل و تحقق اهداف برنامه توسعه دانش و تولید محصولات دانش بنیان به امضای طرفین می رسد.

همچنین از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به مواردی، چون افزایش همکاری طرفین در پروژه های تحقیقاتی پیرامون اولویت ها، نیازمندی ها، بازار، مشتریان و … در حوزه حمل و نقل پیشرفته و افزایش همکاری برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد توسعه فناوری های فضایی و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

ستاد توسعه فناوری های فضایی و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند