مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:282019-06-24سياسي

اکران بنر هایی در مشهد با موضوع سرنگونی پهپاد آمریکایی + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در سرنگونی پهباد متجاوز آمریکایی گفت: - اکران بنر هایی در مشهد با موضوع سرنگونی پهپاد آمریکایی + عکس رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در سرنگونی پهباد متجاوز آمریکایی گفت:اکران بنر های نمایش اقتدارملت در مشهد جای تقدیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی در سطح شهر مشهد افزود:ثبت، تبلیغ، تبیین و به نمایش گذاشتن یک پیروزی کمتر از مشارکت در وقوع آن نیست چراکه می تواند اثربخشی آن را را افزایش دهد.

محمدیان تاکید کرد:تردیدی نیست که ملت ایران با هر سلیقه سیاسی در مقابله و مواجهه با حرکات خصمانه دشمنان قسم خورده خود یک صدا و متحدند.

سید عبدالله رجایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی گفت: ایران ظرف 40 سال از قانون کاپیتولاسیون که استعمار میخواست در کشور فراگیر کند به این درجه اقتدار رسیده که امروز پهپاد متجاوز آمریکایی را منهدم می کند.

وی افزود:این به خاطر رشادت های ملت ایران در 40 سال گذشته عنایت حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران بنر هایی در مشهد با موضوع سرنگونی پهپاد آمریکایی + عکس

اکران بنر هایی در مشهد با موضوع سرنگونی پهپاد آمریکایی + عکس