مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:182019-06-24سياسي

قطعات پهپاد آمریکایی در تور صیادان ایرانی +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا که بامداد 30 خردادماه امسال و پس از نقض حریم هوایی کشورمان، توسط پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط شد، - قطعاتی شبیه به لاشه پهپاد متجاوز آمریکایی (گلوبال هاوک) که اخیرا ساقط شده، در تور یک صیاد قشمی افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا که بامداد 30 خردادماه امسال و پس از نقض حریم هوایی کشورمان، توسط پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط شد، خبری درباره پیدا شدن قطعات دیگری از این پهپاد منتشر شده است.

پیش از ظهر امروز قطعاتی از لاشه این پهپاد صید تور صیادی یوسف سفاری یکی از صیادان قشمی در استان هرمزگان شده است، اما هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

محمد پرورش رییس اداره شیلات شهرستان قشم در این خصوص گفت: این قطعات توسط صیاد به ساحل آورده شده و هماهنگی های لازم جهت تحویل آن به نیرو های امنیتی انجام شده است.

روز جمعه 31 خردادماه قطعاتی از پهپاد جاسوسی و متجاوز گلوبال هاوک با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه و در تهران، در حضور خبرنگاران به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعات پهپاد آمریکایی در تور صیادان ایرانی +عکس

قطعات پهپاد آمریکایی در تور صیادان ایرانی +عکس