مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:082019-06-24سياسي

95 ملاقات با والدین به سبک مرکز مهر خانواده


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته 95 فرزند طلاق در مرکز مهر خانواده قزوین با والدین خود ملاقات کردند.

- هدی حقیقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مراکز مهر خانواده، تصریح کرد: این مراکز در راستای ساماندهی وضعیت ملاقات اطفال با والدین خود که به علت طلاق از هم جداشده اند و حضانت طفل بر عهده یکی از آن هاست راه اندازی شده است.

وی افزود: ملاقات با فرزند یکی از مسائل مورد اختلاف میان والدین طلاق گرفته از هم است که در برخی موارد به دلیل عدم توافق، والدی که حضانت طفل را به عهده دارد به تعهدات خود مبنی بر تهیه مقدمات ملاقات عمل نمی کنند و به ناچار با حکم قضایی ملاقات صورت می گیرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: پیش از راه اندازی این مراکز دادگاه ها برای حل این مشکل، کلانتری را محل ملاقات اطفال با والدین خود قرار می دادند درحالی که این اقدام به طفل آسیب روحی و روانی جدی وارد و ترس و اضطراب ناشی از این ملاقات آرامش روحی او را در معرض خطرات جدی قرار می داد.

وی بیان کرد: در مراکز مهر خانواده ضمن ملاقات فرزند با والدین جلسات مشاوره باهدف کاهش تنش خانواده، فراهم کردن امکان بازگشت و بهبود وضعیت کودکان برگزار می شود، برای کاهش آسیب ها و سنجش کودکان ازنظر روانی به خصوص مواردی مانند کودک آزاری نیز خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 ملاقات با والدین به سبک مرکز مهر خانواده

95 ملاقات با والدین به سبک مرکز مهر خانواده