مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:232019-06-24پزشكي

اعزام تیم 18 نفره پزشکان متخصص برای ویزیت جانبازان شیمیایی سردشت


مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم پزشکی 18 نفره بنیاد، متشکل از پزشکان متخصص در رشته های مختلف جهت ویزیت و معاینه جانبازان به سردشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صدیقی مقدم با اشاره به بمباران شیمیایی شهر سردشت در روز 8 تیرماه 1366 گفت: این روز با عنوان روز مبارزه با سلاح های شیمیایی نام گذاری شده است و در همین راستا تیم پزشکی 18 نفره بنیاد شهید و امور ایثارگران متشکل از پزشکان متخصص در رشته های مختلف مرتبط با مصدومیت های شیمیایی روز چهارشنبه 12 تیرماه به سردشت اعزام می شوند و طی مدت 2 روز جانبازان شیمیایی این شهرستان را در زمینه های تخصصی داخلی، چشم، پوست، ریه و روان پزشکی، ویزیت و معاینه می کنند.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از چند سال پیش کلینیک شیمیایی سردشت راه اندازی شده است و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی از جمله دانشگاه شاهد اقدامات لازم را برای انجام امور درمانی و پایش و کنترل سلامت جانبازان شیمیایی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه هرسال طی یک یا 2 نوبت تیمی از طرف بنیاد برای معاینه و کنترل یا درمان عوارض جانبازان شیمیایی به سردشت اعزام می شود، افزود: تیم پزشکی که در هفته آتی عازم سردشت خواهد بود شامل متخصصان مختلف از جمله چشم، ریه، گوش، پوست، داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم 18 نفره پزشکان متخصص برای ویزیت جانبازان شیمیایی سردشت

اعزام تیم 18 نفره پزشکان متخصص برای ویزیت جانبازان شیمیایی سردشت