مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:082019-06-24اقتصادي

واگذاری مسئولیت امور فنی دهیاری ها به کارکنان وزارت کشور و واحدهای تابعه ممنوع شد


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ممنوعیت به کارگیری کارکنان وزارت کشور و واحدهای تابعه به عنوان مسئول امور فنی دهیاری ها و ابلاغ این موضوع به استانداری ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعیدرضا جندقیان بیدگلی با بیان این خبر گفت: با توجه به ضرورت حفظ جایگاه نظارتی وزارت کشور و واحدهای تابعه بر عملکرد شوراهای اسلامی روستا و دهیاری ها و به منظور ارتقای سلامت اداری، انتظام بخشی و شفافیت در امور فنی دهیاری ها، موضوع اشتغال همزمان کارکنان وزارت کشور در سمت مسئولیت فنی دهیاری ها، بررسی و مقرر شد کارکنان وزارت کشور و واحدهای تابعه، شامل استانداری، فرمانداری و بخشداری، از تاریخ ابلاغیه مورخ 21 خرداد سال جاری نمی توانند همزمان عهده دار مسئولیت امور فنی دهیاری ها باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای مسئولین امور فنی دهیاری ها نیز بررسی و مقرر شد حقوق و مزایای مسئولین امور فنی دهیاری ها صرفاً براساس دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای مسئولین فنی دهیاری ها محاسبه و پرداخت و از اعمال سلیقه در این خصوص به شدت پرهیز شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها از آنها خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مسئولیت امور فنی دهیاری ها به کارکنان وزارت کشور و واحدهای تابعه ممنوع شد

واگذاری مسئولیت امور فنی دهیاری ها به کارکنان وزارت کشور و واحدهای تابعه ممنوع شد