مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 11:282019-06-24اقتصادي

قطار تهران-وان کلید خورد / اعلام قیمت فعلی و مدت زمان سفر


وان از امروز (دوشنبه) راه اندازی شد و قرار بر این است که فعلاً با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن در جدول کرایه های مشترک راه آهن های خاورمیانه، - قطار بین المللی تهران-وان از امروز (دوشنبه) راه اندازی شد و قرار بر این است که فعلاً با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن در جدول کرایه های مشترک راه آهن های خاورمیانه، در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) به میزان 225 هزار تومان برای بزرگسالان و 130 هزار تومان برای خردسالان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رجبی - مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا - در مراسم راه اندازی قطار بین المللی تهران-وان، اظهار کرد: این قطار در راستای توسعه همکاری های کشورهای منطقه و گسترش صنعت ایرانگردی و جهانگردی، با همکاری راه آهن های ایران و ترکیه راه اندازی شده است.

جزییات طول مسیر در حال حاضر قطار تهران-تبریز-وان ساعت 9:30 صبح امروز (دوشنبه) از تهران حرکت کرد و شامگاه همین روز به شهر تبریز می رسد و قطار یاد شده از ایستگاه تبریز نیز مسافرگیری و ساعت 22:30 به سمت ایستگاه مرزی رازی حرکت می کند.

مسافران در ایستگاه رازی از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران) را انجام می دهند، سپس قطار به سمت ایستگاه مرزی کاپیکوی در راه آهن ترکیه حرکت کرده و در این ایستگاه نیز مسافران از قطار پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار تهران-وان کلید خورد / اعلام قیمت فعلی و مدت زمان سفر

قطار تهران-وان کلید خورد / اعلام قیمت فعلی و مدت زمان سفر