مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 10:102019-06-24فناوري

مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید


به نظر می رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس ها و اپلیکیشن های توسعه داده شده توسط سایر شرکت ها را به کارمندانش نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکروسافت که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی توسعه دهنده سرویس و نرم افزارهای کاربردی و متعددی در جهان به شمار می رود، حالا به نظر می رسد که کارمندانش را از استفاده از برخی برنامه های تحت عنوان Slack و همچنین سرویس های وب آمازون و گوگل داکس منع کرده است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری علت این اقدام مایکروسافت را تنها مسائل رقابتی نمی دانند بلکه نگرانی های امنیتی که این سرویس ها برای سیستم های شرکت مایکروسافت به وجود می آورد، موجب شده است که این غول تکنولوژی تصمیم بگیرد که دسترسی کارمندانش به نسخه های مختلف Slack Free، Slack Standard و Slack Plus را محدود کند و در این خصوص نیز یک بیانیه درون سازمانی منتشر کند.

طبق این بیانیه استفاده بالغ بر 100 هزار نفر از کارمندان و کارکنان مایکروسافت از نسخه رایگان ابزار ارتباط جمعی Slack ممنوع اعلام شده است و در صورتی که هر یک از پرسنل فعال در این شرکت از قانون مذکور تخطی و سرپیچی کنند، طبق مقررات جدید وضع شده با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید

مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید