مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 09:402019-06-23اقتصادي

طرح هایی که می تواند آرامش را بر بازار مسکن حاکم کند


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: هر سه یا چهار سال که اوضاع مسکن آشفته می شود از دولت تا مجلس و وزیر و وکیل، همه در مورد مسکن صحبت می کنند اما کمی بعد که اوضاع قدری آرام شد موضوع فراموش می شود، - بنابراین لازم است یک بار برای همیشه این مساله حل و اوضاع مسکن ساماندهی شود.

محمد قمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت اجاره مسکن در کرج گفت: فعلاً وضعیت آشفته ای در بخش مسکن کرج وجود دارد و هنوز هم نمی توان در مورد آن اظهار نظر قطعی کرد و باید حدود 20 روز دیگر صبر کرد تا بازار به آرامش برسد.

قمی در خصوص خرید و فروش مسکن در کرج هم اعلام کرد: خرید و فروش تقریباً راکد شده و انجام نمی شود اما در حال حاضر قیمت هایی بین 2 میلیون تا 17 میلیون تومان در هر مترمربع در پایین ترین مناطق تا بالاترین مناطق کرج برای خرید و فروش وجود دارد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرج در خصوص اینکه گفته می شود املاکی ها در افزایش قیمت مسکن نقش دارند تصریح کرد: شاید 10 درصد قیمت ها متأثر از تصمیم دفتر املاک و 90 درصد دیگر به موضوعات دیگر ارتباط داشته باشد؛ گاهی مستأجر از نگرانی ناشی از اجاره مسکن حاضر می شود خانه را به هر قیمتی تمدید کند، اگر مستأجران برای تمدید و یا اجاره خانه حاضر نباشند هر قیمتی را پرداخت کنند در کاهش قیمت اجاره اثرگذار خواهد بود؛ ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هایی که می تواند آرامش را بر بازار مسکن حاکم کند

طرح هایی که می تواند آرامش را بر بازار مسکن حاکم کند