مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 تیر 1398 ساعت 03:402019-06-22اجتماعي

غربالگری «سلامت روان دانش آموزان» کلیه مقاطع تحصیلی از مهرماه


مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال گذشته همه دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و بخشی از دانش آموزان پایه نهم مورد سنجش قرار گرفتند، - غربالگری سلامت روان دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از مهرماه مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال گذشته همه دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و بخشی از دانش آموزان پایه نهم مورد سنجش قرار گرفتند، اعلام کرد که از مهرماه آینده غربالگری پایه سلامت روان برای همه دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی انجام می شود.

مسعود شکوهی در گفت وگو با ایسنا، جزییات غربالگری سلامت روان دانش آموزان در سال تحصیلی آینده را تشریح و اظهار کرد: برای سال تحصیلی جاری، غربالگری اولیه سلامت روان بهمن ماه سال 97 انجام شد و نتایج آن جهت استفاده مشاورین در برنامه ریزی های درون مدرسه ای و فردی در اختیارشان قرار گرفت.

وی افزود: نتایج غربالگری ها در سطح منطقه ای و استانی نیز مشخص شده و همکاران ما در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده ها برای سال تحصیلی آینده هستند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال گذشته همه دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و بخشی از دانش آموزان پایه نهم مورد سنجش قرار گرفتند اعلام کرد که از مهرماه آینده غربالگری پایه سلامت روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری «سلامت روان دانش آموزان» کلیه مقاطع تحصیلی از مهرماه

غربالگری «سلامت روان دانش آموزان» کلیه مقاطع تحصیلی از مهرماه