مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 15:062019-06-20دانش

اثربخشی هدف اصلی در حوزه آموزش عالی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، - مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه چالش ها و نیاز های صنایع و سازمان های استان آذربایجان شرقی گفت: اثربخشی هدف اصلی در حوزه آموزش عالی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه چالش ها و نیازهای صنایع و سازمان های استان آذربایجان شرقی گفت: اثربخشی هدف اصلی در حوزه آموزش عالی کشور است.

کشمیری در این آیین، به فعالیت های وزارت علوم در حوزه مباحث علمی اشاره کرد و افزود: در دهه های قبل نیاز کشور در حوزه آموزش و پژوهش بود، ولی در حال حاضر نیاز کشور در حوزه مباحث علمی، فناوری و نوآوری بیش از پیش احساس می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم مطرح کرد: خوشبختانه پیشرفت های خوبی نیز در این حوزه ایجاد شده است که پیامد های مفید آن در سطوح مختلف قابل رویت می باشد و از مهم ترین نتایج آن می توان به توسعه اقتصاد دانش بنیان، ایجاد و توسعه شرکت های دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی هدف اصلی در حوزه آموزش عالی کشور است

اثربخشی هدف اصلی در حوزه آموزش عالی کشور است