مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 13:252019-06-20سياسي

نگاه به حاشیه نشینی زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد


نگاه به حاشیه نشینی شهر زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد چرا که مشکلات بسیاری در این مناطق وجود دارد که باید اساسی حل و برطرف شود.

- فرماندار شهرستان زاهدان گفت: نگاه به حاشیه نشینی شهر زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد چرا که مشکلات بسیاری در این مناطق وجود دارد که باید اساسی حل و برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوذر مهدی نخعی در نشست باز آفرینی پایدار شهری شهرستان زاهدان افزود: حاشیه نشینی در شهر زاهدان یکی از مشکلاتی است که همواره در برطرف کردن آن تلاش شده و حال نتایج خوبی در این باره بدست آمده است .

وی بیان کرد: 30 گروه از مسئولین مختلف طی سالیان متمادی از این مناطق بازدید کرده و با ابراز تأسف سعی در برطرف کردن مشکلات موجود داشته اند .

فرماندار شهرستان زاهدان تصریح کرد: مردم نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و پیشرفت کار دارند و بدون پشتوانه مردم نمی توان کاری را جلو برد .

وی گفت: برنامه های خوبی برای برطرف کردن مشکلات مناطق حاشیه ای شهر زاهدان در نظر گرفته شده که در نوع خود بی نظیر است و در صورت تحقق الگویی موفق برای سایر مناطق کشور خواهد شد .

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: حاشیه نشینی یکی از موضوعات ویژه در حوزه شهری زاهدان است که سرعتی بسیار فزاینده دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به حاشیه نشینی زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد

نگاه به حاشیه نشینی زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد