مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 13:252019-06-20اقتصادي

بهره برداری از پروژه مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور در اصفهان


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان همزمان با سفر وزیر نیرو به این استان از بهره برداری از پروژه مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور خبر داد.

- بهره برداری از پروژه "مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور" در اصفهان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان همزمان با سفر وزیر نیرو به این استان از بهره برداری از پروژه "مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید علاقمندان امروز (پنجشنبه) در جریان سفر وزیر و معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به اصفهان، اظهار کرد: با توجه به هدف کلان هوشمند سازی شبکه های توزیع برق و در راستای آن نصب کنتورهای هوشمند، استفاده از اطلاعات کنتورهای مذکور نیازمند زیرساخت کارا و پایدار جهت ذخیره سازی اطلاعات است، بنابراین از طرف شرکت توانیر، شرکت توزیع برق استان اصفهان به عنوان مرکز ابرششم فهام کشور انتخاب شد.

وی افزود: با توجه به تکالیف قانونی و سیاست های کلان کشور مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی های شرکت های داخلی جهت پیشبرد پروژه ها و برنامه ها، سامانه MDM شرکت توزیع برق استان اصفهان طراحی و پیاده سازی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: این سامانه با هدف پوشش کنتورهای هشت شرکت توزیع برق کشور پیش بینی شده است که در فاز نخست، اطلاعات تمامی کنتورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور در اصفهان

بهره برداری از پروژه مرکز داده ابر ششم طرح فهام کشور در اصفهان