مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 11:452019-06-20فناوري

پرکاربردترین سرویس های پست الکترونیک در جهان کدامند؟


آمارها از پرکاربردترین و محبوب ترین سرویس های پست الکترونیک جهان در نخستین ماه از سال جاری میلادی خبر می دهد که در صدر آنها نام سرویس اپل آیفون، - جیمیل و یاهو به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس های پست الکترونیک به کاربران این امکان را می دهند تا به سهولت بتوانند به مخاطبان موردنظر خود در هر جای جهان، نامه الکترونیکی نوشته و ارسال کنند.

بدون شک یکی از موفق ترین و مشهورترین سرویس های پست الکترونیک در جهان، جیمیل گوگل و ایمیل یاهو است اما در کنار این دو برنامه، شرکت های دیگری نیز وجود دارند که سرویس و خدمات مشابهی را برای کاربران خود توسعه داده و به ارمغان می آورند اما کمتر کسی است که از آنها استفاده می کند.

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده در مؤسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا(statista ) حاکیست که در نخستین ماه از سال جاری میلادی بیشترین کاربر را به ترتیب سرویس های اپل آیفون، جیمیل گوگل و اوت لوک مایکروسافت اختصاص داده و بیشترین سهم در جلب نظر و بهره مندی کاربران را از آن خود کرده اند.

در زیر به ترتیب پرکاربرد ترین و محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی که کاربران در ماه مارس 2019 میلادی از آن استفاده کرده اند، ذکر شده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرکاربردترین سرویس های پست الکترونیک در جهان کدامند؟

پرکاربردترین سرویس های پست الکترونیک در جهان کدامند؟