مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 11:052019-06-20بين الملل

هدف آمریکا از اقدامات تحریک آمیز در منطقه خلیج فارس چیست؟


در نخستین ساعات بامداد امروز پنج شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران با آتش پدافند نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

- در نخستین ساعات بامداد امروز پنج شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران با آتش پدافند نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

یک مقام نظامی آمریکا سرنگون شدن پهپاد این کشور را تایید کرد اما مدعی شد که این پهپاد وارد حریم هوایی ایران نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدون شک مجموعه اقدامات سیاسی، نظامی و امنیتی آمریکا در برابر ایران در چارچوب راهبرد فشار-مذاکره در حال پیگیری است و با ناکام ماندن در اجرای هر مرحله از آن به اقدامات جدیدی برای افزایش فشارها بر ایران مبادرت می نماید.

بر اساس گزارش نورنیوز، سه رخداد مهم طی هفته های اخیر موجب سرخوردگی شدید آمریکا نسبت به پیشبرد راهبرد فشار-مذاکره در برابر ایران شده است.

پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به پیام فریبکارانه رییس جمهور آمریکا که در سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اعلام گردید در کنار ناکامی این کشور در متهم سازی ایران به دست داشتن در حادثه انفجار نفت کش ها در دریای عمان و همچنین اعلام زمان عبور ایران از سقف تولید اورانیوم غنی شده در برجام و برنامه های آت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا از اقدامات تحریک آمیز در منطقه خلیج فارس چیست؟

هدف آمریکا از اقدامات تحریک آمیز در منطقه خلیج فارس چیست؟