مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:102019-06-20سياسي

رحمانی فضلی و رحمانی به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند


وزرای کشور و صنعت و معدن و تجارت هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حضور پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه خواهد داد که جلسه روز دوشنبه در دو شیفت کاری برگزار می شود.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و همچنین طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی و فرهنگی و لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین بررسی طرح الحاق موادی به قانون اجرای اصل 49 قانون اساسی، طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و مجارستان و لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی لایحه موافقت نامه تشکیل و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و چک، لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش غیر دولتی، دو طرح استفساریه ماده 36 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و استفساریه بند 2 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم،؛ طرح اصلاح ماده 133 قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی و رحمانی به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند

رحمانی فضلی و رحمانی به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند