مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 22:402019-06-19سياسي

پروژه های برتر ایران در سال 97


پروژه های برتر کشور، پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه، قهرمانان مسابقات ملی جوانان و دارندگان گواهینامه های برتر در هشتمین جشنواره ملی معرفی و تقدیر شدند.

- عکس تزیینی پروژه های برتر کشور، پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه، قهرمانان مسابقات ملی جوانان و دارندگان گواهینامه های برتر در هشتمین جشنواره ملی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه با حضور شهردار تهران، رییس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه تربیت مدرس و مدیرعامل مترو تهران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در آغاز این مراسم سعید محمد، رییس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران در سخنانی با اشاره به دستاوردهای آموزشی و پژوهشی انجمن مدیریت پروژه در یک سال اخیر، به تبیین برنامه های انجمن برای افزایش تعالی در پروژه های کشور پرداخت.

وی همچنین از دستاوردهای شبکه اعضای جوان در یک سال اخیر رونمایی کرد و جوانان را خون تازه ای در رگ های جامعه مدیریت پروژه ای کشور خواند.

در بخش معرفی دارندگان برترین گواهینامه ها، حمیدرضا عباسیان جهرمی، رحیم حصنی و ارشاد جعفری به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های برتر ایران در سال 97

پروژه های برتر ایران در سال 97