مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 22:302019-06-19اقتصادي

چابهار، پل ارتباطی ایران و روسیه به آبهای بین المللی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: براساس توافقنامه ای که در زمینه توسعه حمل و نقل و ترانزیت بین مناطق آزاد چابهار و انزلی و منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان به امضا رسید، - زمینه تسهیل تجارت و کاهش هزینه ها را از طریق این سه منطقه بیشتر فراهم خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم کردی در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه و دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی که به امضای توافق نامه همکاری سه جانبه میان سازمان منطقه آزاد انزلی و چابهار با منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان منجر شد گفت: منطقه آزاد چابهار پل ارتباطی انزلی ایران و لوتوس روسیه به آب های بین المللی است.

وی با تاکید بر کاهش هزینه های حمل و نقلی در مبادلات تجاری افزود: ما همیشه به دنبال کوتاه کردن مسیر و هزینه حمل و نقل هستیم.

خوشبخانه زیرساخت های حمل و نقل در چابهار به خوبی فراهم شده است.

کردی ادامه داد: مسیر چابهار-انزلی-آستراخان یک مسیر مطمئن، ارزان و سریع برای مبادلات بین طرفین تجاری (ایران و روسیه) است.

وی با مد نظر قرار دادن مزیت های اقتصادی-تجاری منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه با تمرکز بر صنایع سنگین مثل پتروشیمی و فولاد و مزیت نسبی خوب در حوزه شیلات و مواد غذایی، فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری کشورهای همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار، پل ارتباطی ایران و روسیه به آبهای بین المللی

چابهار، پل ارتباطی ایران و روسیه به آبهای بین المللی