مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:202019-06-19سياسي

حمله ملخ ها به نواحی مرزی استان ایلام


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از حمله ملخ ها به نواحی مرزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تراب میری اظهار کرد: بر اساس گزارش اکیپ های پایش و ردیابی ملخ در شهرستان دهلران از تاریخ 27 خرداد 98 بر اساس بازدید انجام شده توسط کارشناسان متخصص این سازمان، ورود ملخ صحرایی (دریایی) در حاشیه نوار مرزی شهرستان دهلران از طریق کشور عراق تأیید شد.

وی افزود: با تشکیل ستاد بحران استان، مقدمات عملیات مبارزه سریع زمینی و هوایی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های مرتبط قرار گرفت.

میری تصریح کرد: با توجه به توان پروازی ملخ صحرایی، لزوم پایش و ردیابی ملخ، در دستور کار کارشناسان کلیه شهرستان های نوار مرزی قرار گرفت.

پیش از این رییس سازمان مدیریت بحران کشور در یکم خرداد گفته بود: تاکنون بیشترین مبارزه علیه آفت ملخ صحرایی در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار درباره آخرین وضعیت سطح مبارزه با ملخ صحرایی در کشور اظهار کرد: بنا بر آخرین آمار تا 31 اردیبهشت ماه، سطح مبارزه شیمیایی با ملخ های صحرایی در استان خوزستان 13 هزار و 975 هکتار، در استان بوشهر 43 هزار و 245 هکتار، استان فارس 4 هزار و 862 هکتار، استان هرمزگان 71 هزار و 982 هکتار، استان کرمان 7 هزار و 50 هکتار، استان سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ملخ ها به نواحی مرزی استان ایلام

حمله ملخ ها به نواحی مرزی استان ایلام