مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 12:152019-06-19اجتماعي

آماده باش پلیس در پی انسداد پل گیشا/آغاز جمع آوری پل از اول تیر


رییس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد از روی پل گیشا خبر داد.

- سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره ممنوعیت های ترافیکی اعمال شده برای جمع آوری پل گیشا اظهار کرد: از مدت ها قبل جلسات هماهنگی در مورد جمع آوری پل گیشا که بناست پس از عملیات عمرانی به زیرگذر تبدیل شود برگزار شد و توافقات و هماهنگی های لازم نیز در این زمینه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تردد از روی پل گیشا از امروز ممنوع بوده و مسدود است گفت: از ابتدای تیرماه نیز عملیات عمرانی برای جمع آوری پل گیشا آغاز خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس در این زمینه در آماده باش است خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها برای مدیریت ترافیک در ایام محدودیت ترافیکی در این محدوده انجام شده و مسیرهای جایگزین نیز اعلام شده است و لازم است شهروندان نیز در طول انجام عملیات عمرانی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و تردد خود را از مسیرهای جایگزین انجام دهند تا بار ترافیکی در این منطقه توزیع شود.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه طبق پیش بینی های ما پس از بازگشایی تونل جلال آل احمد ترافیک در این محدوده روان تر خواهد شد اظهار کرد: امیدواریم که همه چیز طبق زمان بندی پیش رفته و به زودی این زیرگذر احداث شود تا مشکلات ترافیکی نیز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس در پی انسداد پل گیشا/آغاز جمع آوری پل از اول تیر

آماده باش پلیس در پی انسداد پل گیشا/آغاز جمع آوری پل از اول تیر