مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-19ورزشي

آقای تاج! امکانات ورزشگاه ها کافی نیست یا دانش مدیران فوتبال؟


مدیران فدراسیون فوتبال در حالی برای پیشگیری از ناهنجارها صحبت از استاندارد شدن ورزشگاه ها می کنند و استانداران را به تجهیز ورزشگاه ها تهدید کرده اند که به نظر می رسد سوءمدیریت در برگزاری بازی ها نقش بیشتری در هرج و مرج روی سکوها دارد تا امکانات.

- آقای تاج! امکانات ورزشگاه ها کافی نیست یا دانش مدیران فوتبال؟ مدیران فدراسیون فوتبال در حالی برای پیشگیری از ناهنجارها صحبت از استاندارد شدن ورزشگاه ها می کنند و استانداران را به تجهیز ورزشگاه ها تهدید کرده اند که به نظر می رسد سوءمدیریت در برگزاری بازی ها نقش بیشتری در هرج و مرج روی سکوها دارد تا امکانات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه مهدی تاج عنوان کرد که به استانداران تمام استان هایی که تیمی در لیگ برتر فوتبال دارند نامه ای ارسال شده تا این استان ها ملزم به ایجاد استانداردهای لازم در ورزشگاه های تیم های لیگ برتری خود شوند.

فدراسیون فوتبال معتقد است بی نظمی و هرج و مرجی که در بازی های هفته های پایانی لیگ برتر رخ داده به خاطر استاندارد نبودن ورزشگاه ها و شرایط میزبانی تیم های لیگ برتری بوده اما بررسی دقیق بازی های که به جنجال کشیده شده نشان می دهد آنچنان هم مسائل زیرساختی در بروز هرج و مرج نقش نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای تاج! امکانات ورزشگاه ها کافی نیست یا دانش مدیران فوتبال؟

آقای تاج! امکانات ورزشگاه ها کافی نیست یا دانش مدیران فوتبال؟