مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-19بين الملل

ادعاهای بی اساس یک مقام سعودی علیه ایران


نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب و سفیر این کشور در مصر در یک سخنرانی مدعی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی و حمایت موشکی این کشور از انصارالله یمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، اسامه بن احمد نقلی، سفیر عربستان در مصر و نماینده دائم این کشور در اتحادیه عرب در سخنرانی خود در شانزدهمین دوره اجلاس همکاری عربی- چینی که در کشور امارات برگزار شد ضمن طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش تخریبی ایران در یمن و حمایت موشکی از حوثی ها برای هدف قرار دادن عربستان و گذرگاه های آبی مانع تلاش عربستان و ائتلاف عربی برای حل بحران یمن نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حملات اخیر انصارالله یمن به فرودگاه بین المللی ابها مدعی شد که این اتفاقات نشان دهنده دستیابی حوثی ها به سلاح جدید وتداوم حمایت های ایران از تروریسم و نقض قوانین بین المللی است.

سفیر عربستان در مصر با طرح ادعای دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی ادعا کرد که این اقدامات ایران نقض قوانین بین المللی، نقض اصل حسن همجواری و نقض حاکمیت کشورها به شمار می رود.

وی آن چه ان را دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی و تلاش برای ایجاد بی ثباتی در منطقه و جهان و همچنین ایجاد اختلافات مذهبی و فرقه گرایی در کشورهای عربی از جمله حمایت تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای بی اساس یک مقام سعودی علیه ایران

ادعاهای بی اساس یک مقام سعودی علیه ایران