مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 10:202019-06-19بين الملل

فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز جمعه در عراق


کمیته مرکزی ناظر بر تظاهرات مردمی عراق با صدور بیانیه ای خواستار برگزاری تظاهراتی در همه استان های کشور علیه دولت و پارلمان این کشور در روز جمعه این هفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، در این بیانیه آمده است: مواضع خجالت آور همچنان ادامه دارند و امیدها از دولت، پارلمان و شخصیت ها رو به افول است و روز به روز میزان ضعف و عدم توجه دستگاه های اجرایی و قانون گذاری به مردم آشکارتر می شود.

این کمیته تأکید کرد: انتظار داشتیم پارلمان، دولت را به تکمیل هر چه سریع تر کابینه تشویق کند و با احترام به زمان بندی های مشخص شده، تصمیمات کلیدی در راستای منافع کشور و ارتقای وضعیت علمی، آموزشی، امنیتی، خدماتی و معیشتی مردم اتخاذ کند و همچنین تکلیف کمیسیون های پارلمانی را برای تسهیل در امور روشن کند اما متوجه شدیم که پارلمان در راستای مسائل شخصی گام برمی دارد و به مسؤولیت های خود در برابر مردم بی اعتنایی می کند؛ موضوعی که آرمان های اصلاح طلبانه مردم را نقش بر آب کرد.

کمیته مرکزی ناظر بر تظاهرات مردمی عراق ضمن هشدار نسبت به تداوم این روند نگران کننده، خواستار تظاهرات مردمی عراق در محکومیت چنین رفتارهای غیرمسؤولانه و تحت فشار قرار دادن مسؤولان برای تعهد به توصیه های مراجع و رهبری ملی عراق مبنی بر تکمیل کابینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز جمعه در عراق

فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز جمعه در عراق