مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 08:202019-06-19فرهنگي

جشنواره ملی روستا و عشایر؛ آیینه ای برای بیان قابلیت های روستایی


عضو هیأت بازبینی آثار جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر گفت: این جشنواره آیینه ای تمام نما برای بیان مشکلات و قابلیت های موجود در رابطه با موضوع روستا و عشایر است.

- جشنواره ملی روستا و عشایر؛ آیینه ای برای بیان قابلیت های روستایی عضو هیأت بازبینی آثار جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر گفت: این جشنواره آیینه ای تمام نما برای بیان مشکلات و قابلیت های موجود در رابطه با موضوع روستا و عشایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، رضا غلامی مطلق با اشاره به برگزاری این جشنواره برای اولین بار در استان، آثار بازبینی شده در حوزه فیلم مستند و داستانی را تا کنون بسیار مطلوب و با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: سطح کیفی آثار نسبت به تمام جشنواره هایی که قبلاً شرکت داشتم، بسیار قابل قبول تر است.

وی افزود: روستا و عشایر معمولاً فضاهایی هستند که اکثر مستندسازان به دلیل وجود آداب و رسوم خاص و وضعیت جغرافیایی و سبک زندگی کار خود را از آنجا آغاز کرده اند و زمینه اصلی مستندها هستند.

غلامی مطلق خاطرنشان کرد: در کشور طی چند دهه قبل به فیلم های داستانی و سینمایی به ویژه در حوزه روستاها کمتر توجه شده، در حالی که در گذشته بهترین و ماندگارترین فیلم ها در روستاها تولید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی روستا و عشایر؛ آیینه ای برای بیان قابلیت های روستایی

جشنواره ملی روستا و عشایر؛ آیینه ای برای بیان قابلیت های روستایی