مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 04:062019-06-19سياسي

فهرست همکاری های وزارت علوم با دستگاه های اجرایی منتشر شد + مبلغ قرارداد ها


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- آستین بالا زدن وزارت علوم برای تقویت تعاملات دانشگاه ها و صنعت به جایی رسیده است که دفتر ارتباط با صنعت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم اقدام به شفاف سازی همکاری ها و تفاهم نامه های خود و دانشگاه ها با صنایع .

- همکاری های وزارت علوم با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در امضای موافقتنامه همکاری با نهاجا، حمایت از پروژه های همکاری مشترک با سهم 70 درصد نیروی هوایی ارتش و 30 درصدی وزارت عتف و برنامه ریزی جهت توسعه همکاری ها در قالب طرح های به کارگیری کارکنان وظیفه دانش آموخته پسادکتری و فرصت مطالعاتی خلاصه می شود.

همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای محور های همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز شامل امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی با این سازمان، برگزاری دوره های مهارتی مشترک با دانشگاه ها، پذیرش دانشجویان کارآموز و جایگزینی دوره های مهارتی سازمان بعنوان بخشی از دوره های کارآموزی دانشجویان هستند.

همکاری با سازمان حفاظت از محیط زیست اما آمار های وزارت علوم نشان می دهد که گویا تاکنون محور های همکاری با سازمان حفاظت از محیط زیست کمی مفصل تر و تاثیرگذارتر بوده که این مسئله می تواند به دلیل اهمیت موضوع حفظ محیط زیست در دنیا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست همکاری های وزارت علوم با دستگاه های اجرایی منتشر شد + مبلغ قرارداد ها

فهرست همکاری های وزارت علوم با دستگاه های اجرایی منتشر شد + مبلغ قرارداد ها