مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 18:412019-06-18حوادث

متلاشی شدن باند تروریستی وابسته به داعش در مغرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور مغرب امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دفتر مرکز تحقیقات قضایی موفق شد یک باند تروریستی در شهر تطوان متشکل از پنج نفر را که سن آن ها بین 23 تا 33 است، - مسئولان مغرب امروز از متلاشی شدن یک باند تروریستی وابسته به داعش در این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور مغرب امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دفتر مرکز تحقیقات قضایی موفق شد یک باند تروریستی در شهر تطوان متشکل از پنج نفر را که سن آن ها بین 23 تا 33 است، شناسایی و متلاشی کند.

در این بیانیه آمده است که در جریان بازرسی از محل حضور اعضای این باند، چند دستگاه الکترونیک، سلاح سرد و لباس نظامی کشف و ضبط شد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تحقیقات اولیه نشان می دهد که اعضای این باند با سرکرده داعش بیعت کرده و علاوه بر ارتباط با عناصر داعش در سوریه و عراق به تبلیغ افکار داعشی پرداخته اند.

بنابر گزارش وزارت کشور مغرب، اعضای این باند همچنین در برنامه ریزی برای اجرای عملیات های تروریستی و جنایتکارانه در این کشور دست داشته اند.

از اوایل سال 2019 تا کنون این ششمین باند تروریستی و دومین باند در یک ماه گذشته است که در مغرب شناسایی و متلاشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن باند تروریستی وابسته به داعش در مغرب

متلاشی شدن باند تروریستی وابسته به داعش در مغرب