مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 18:162019-06-18بين الملل

ایران به کارگیری گزینه هایش را علیه آمریکا آغاز کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی آتلانتیک روز دوشنبه در گزارشی درباره تحولات اخیر منطقه و تصمیم ایران برای کنار گذاشتن برخی محدودیت های هسته ای، - نشریه آتلانتیک با اشاره به تحولات اخیر منطقه و برنامه هسته ای ایران، نوشته است که جمهوری اسلامی ایران بالأخره در حال به کارگیری گزینه های خود برای پاسخ به فشار های آمریکاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی آتلانتیک روز دوشنبه در گزارشی درباره تحولات اخیر منطقه و تصمیم ایران برای کنار گذاشتن برخی محدودیت های هسته ای، نوشته است که ایران سرانجام پس از یکسال از خروج آمریکا از توافق هسته ای، تصمیم گرفته از گزینه هایی که در اختیار دارد، برای پاسخ به واشنگتن استفاده کند.

کتی گیلسینان نویسنده این گزارش، خروج آمریکا از برجام، تحریم ها و تهدیدات واشنگتن علیه تهران را مشت زنی آمریکا به ایران توصیف کرده و نوشته است: حالا، ایران هم دارد با مشت زدن پاسخ می دهد.

آتلانتیک به اظهارات روز دوشنبه بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران اشاره کرده است که اعلام کرد ایران غنی سازی اورانیوم را تسریع کرده و ذخایر اورانیوم 3.

67 درصد ایران تا روز 6 تیر ماه از سقف معین شده در برجام عبور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به کارگیری گزینه هایش را علیه آمریکا آغاز کرده است

ایران به کارگیری گزینه هایش را علیه آمریکا آغاز کرده است