مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 18:062019-06-18دانش

طرح «سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی» در مرکز رشد واحد بندرعباس وارد مرحله تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لادن اسفندی نژاد، مدیر واحد فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه ایده طرح سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی با تولید نمونه های اولیه را در ذهن خود پرورش داده است، - طرح سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی در مرکز رشد واحد بندرعباس وارد مرحله تولید شد طرح سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی با تولید نمونه های اولیه در مرکز رشد دانشگاه آزاد بندرعباس وارد مرحله رشد و تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لادن اسفندی نژاد، مدیر واحد فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه ایده طرح سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی با تولید نمونه های اولیه را در ذهن خود پرورش داده است، گفت: هدف از این ایده و طرح، تولید محصولات خلاقانه و بالابردن قدرت خلاقیت، نوآوری و تصمیم سازی در کودکان است.

اسفندی نژاد با بیان اینکه این ایده از مرحله اولیه عبور و اکنون در مرحله تولید است، افزود: آزمایش هایی که توسط این طرح ها بر روی کودکان انجام شده نشان داده که کودکان علاقه مند به نوآوری، تجسس و سرگرمی هستند.

مدیر واحد فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد بندرعباس افزود: به کمک طرح های ویژه بر روی کاغذ ها و مقوا های رنگی محصولاتی خلاقانه تولید شده است که می تواند برای آموزش سازه های مختلف به کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی» در مرکز رشد واحد بندرعباس وارد مرحله تولید شد

طرح «سازه های خلاقانه کاغذی و مقوایی» در مرکز رشد واحد بندرعباس وارد مرحله تولید شد