مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 17:552019-06-18ورزشي

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان برابر تیم نوجوانان


تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در دیدار تدارکاتی جهت حضور پرقدرت بازی های یونیورسیاد 2019 ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ملی نوجوانان به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در راه آماده سازی برای حضور پرقدرت در سی امین دوره بازی های یونیورسیاد قهرمانی جهان 2019 در ایتالیا، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از ساعت 16 و 45 دقیقه در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به میدان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

تیم ملی دانشجویان ایران در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 19 به برتری رسید اما در ست های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 26 بر 24 و 25 بر 21 شکست خورد.

طبق هماهنگی مربیان دو تیم، ست پنجم نیز تا امتیاز 25 برگزار شد.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در این دیدار که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، با ترکیب علی رمضانی، حمید حمودی (پاسور)، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، بابک موسوی، امیر حسن فرهادی (دریافت کننده)، سعید رنجبر، کیاوش حیدری (پشت خط زن)، محمد دلیری، دانیال آتابای (لیبرو)، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، طیب عینی، علیرضا فراهانی (سرعتی زن) و با سرمربیگری علی پورعروجی به مصاف حریف رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان برابر تیم نوجوانان

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان برابر تیم نوجوانان